Just-M!
Just-M! is het hoofdorkest van de muziekvereniging uit Meteren. Het orkest is het beste te omschrijven als een spetterend coverorkest, met repertoire uit vooral de Top 2000.

Bezetting
Just-M! bestaat uit een ritmesectie (bas, gitaar drums, toetsen) en een groot aantal blazerssecties: fluiten, saxofoons, klein koper, groot koper. Bovendien repeteren we meestal met zangers en zangeressen, omdat een optreden zonder zang bijna niet meer voor te stellen is, mede gezien ons repertoire.

Repertoire
Het repertoire van het orkest bestaat uit herkenbare en vlotte muziek en wordt voor een groot deel door de dirigent zelf gearrangeerd. Van rock ’n roll tot pop, van blues tot rock, diverse genres passeren de revue. Van de jaren 60 tot aan hedendaagse muziek…… Dat maakt dat het orkest in de regio wel als uniek genoemd mag worden.

Dirigent
Just-M! staat onder leiding van dirigent Aart Versluis, muzikant in hart en nieren, hij was jarenlang trompettist bij o.a. Concordia Culemborg en de BB Showband, en hij dirigeert ook al een groot aantal jaren de muziekvereniging in Rumpt.

Meespelen
Interesse om mee te spelen? Nieuwe muzikanten zijn altijd welkom. Kom een keer kennismaken en meedoen. In overleg met de dirigent bekijken we wat de mogelijkheden zijn. We repeteren op dinsdagavond, 20.00 uur, in het dorpshuis van Meteren.

Tarief en aanmeldformulier lidmaatschap